niedziela, 17 listopada 2013

Rozdział 2 ♥ - Lara i dom

    Spojrzałam na zegar ,  wskazywał godzinę 8.50 !!! O nie !!! Umówiłam się z Leonem przed studiem On Beat o 9.00 . Wyskoczyłam z łóżka i poszłam po moją nową sukienkę w różowe grochy . Weszłam do łazienki , ubrałam i szybko uczesałam koka . Popędziłam na dół , w salonie czekała już Olga ze śniadaniem .
- Witaj królewno ! - powiedziała Olga i podała mi ciepłego rogalika z nadzieniem truskawkowym.
- Cześć Olgo , muszę iść ! Umówiłam się z Leonem przed Studiem On Beat ! - krzyknęłam i wybiegłam z domu .
Biegłam przez kilka przecznic , aż w końcu dotarłam na miejsce . Zauważyłam Leona rozmawiającego z Larą . Nagle rzuciła się w jego ramiona i zaczęli się przytulać .Ten widok na prawdę mnie zmartwił i zaczęłam płakać . Odwróciłam się i poszłam w kierunku domu Fran , mojej najlepszej przyjaciółki od serca . Po 5 minutach , gdy byłam już w połowie drogi podbiegł do mnie zdyszany Leon :
- Czemu płaczesz Violu ? - Zatrzymał mnie i przytulił . Popatrzył mi prosto w oczy i pocałował w czoło . - O co chodzi ? Widziałaś Larę ?
- Tak ! - Odparłam - Jak mogłeś , przecież jutro zaczynamy razem mieszkać !
- Powiedziała , że dawno się nie widzieliśmy i czy mógłbym wpaść z tobą do niej w ten weekend , bo chce nam przedstawić nowego narzeczonego .
- Ale ty też ją objąłeś ! - krzyknęłam .
- Powiedziałem , że jej gratuluję , a ona zaczęła mnie przytulać i przypomniała mi czasy w których byliśmy razem . Wtedy pomyślałem o tobie i zobaczyłem jak zniknęłaś za tym dużym płotem i pobiegłem za tobą .
- Leon przytul mnie , wiesz jak to lubię . - Podeszłam do niego .
Potem poszliśmy do nowej kawiarni którą otworzył Maxi z Natalią . Zamówiliśmy duży koktajl malinowy i razem wypiliśmy . Rozmawialiśmy przy tym o nowym domu . Leon wszystkie swoje rzeczy już tam zaniósł i powiedział , że dzisiaj w nocy będzie tam spał . Kiedy wszystkie sprawy były omówione ruszyliśmy do Fran . Jej narzeczony Marco otworzył nam drzwi i wpuścił do środka . Zawołał Fran , a potem poszliśmy do jej salonu . Długo rozmawialiśmy o różnych rzeczach związanych z nowym domem Leonem i Mną . O godzinie 20.00 poszłam do domu mojego taty , zjadłam kolację z Leonem , a potem poszedł i pocałował mnie na dobranoc . Nie długo po tym poszam do mojego pokoju i szybko zasnęłam .
__________________________

Myślę , ze wpis się podobał .
~ Anet ♥

1 komentarz: