niedziela, 17 listopada 2013

Rozdział 1 ♥ - Wyprowadzka

      Dzisiejszy dzień był wyjątkowy bo skończyłam studia muzyczne drugiego stopnia w miejscu pod nazwą On Beat . Po rozdaniu świadectw poszłam do domu z Leonem , moim chłopakiem od 16 roku życia . Kiedy weszłam do salonu czekał na mnie Tata . Olga upiekła ciasto i wszyscy razem zjedliśmy je przy oglądaniu mojego nowego ulubionego serialu . Gdy film się skończył udałam się do pokoju , a za mną podążył Leon . Od dawna planowaliśmy wspólne życie i nasz nowy dom był już prawie gotowy .
- Kiedy się wprowadzamy ? - Spytałam Leona . - Nie mogę się doczekać !
- Za dwa dni dom będzie już gotowy i wtedy się wprowadzimy . - Odpowiedział Leon .
Podszedł do mnie , przytulił i pocałował w policzek . Uwielbiam jak Leon mnie przytula .
- No to co , powinnam się już powoli pakować ? - Zapytałam szybko .
- Tak , raczej tak - odpowiedział Leon - Przyniosę Ci pudełko z dołu , a Ty powoli się już przygotowuj .
- Dobrze . - Powiedziałam i podeszłam do mojej szafy , wyciągnęłam sukienki , potem bluzki , spódnice itd.
Po chwili przyszedł Leon z kartonami i pomógł mi wpakować ubrania .
- Leon , a ty jesteś spakowany ? - zapytałam z ciekawością .
- No pewnie , muszę tylko dopakować parę rzeczy , ale zrobię to migiem . - Odparł Leon .
Wieczorem wszystkie pudła były spakowane i zniesione do salonu , wtedy podszedł do mnie Leon pocałował w czoło i powiedział , że już musi iść i , że spotkamy się z samego rana . Przytulił mnie i wyszedł .
Nie wiele po tym poszłam się przebrać w piżamę , położyłam się i szybko zasnęłam .
W nocy śnił mi się koszmar :

Byłam sama w wielkim czarnym pomieszczeniu i wołałam na pomoc . Zauważyłam Leona jak przytula swoją dawną dziewczynę Larę . Zrobiło mi się na prawdę przykro i nagle pojawił się przede mną Diego i zaczął mnie gonić , w końcu mnie złapał i ...

Wtedy to właśnie obudziłam się cała zlana potem .
________________________________
Myślę , że wpis się podobał wasza
~ Anet ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz