sobota, 23 listopada 2013

Rozdział 4. - Romantyczny Dzień I Zaręczyny Leona

      Kiedy rano otworzyłam oczy zobaczyłam , że zegar wskazuje godzinę 8:40 . Obróciłam się na drugi bok na którym leżał Leon i delikatnie cmoknęłam go w czoło . Wtedy otworzył oczy i uśmiechnął się do mnie .
- Jak się spało Violu ? - Zapytał .
- Świetnie , jestem wyspana . - Powiedziałam i przytuliłam Leona . - Pójdę się ubrać .
- Dobrze . Ja też , a potem zrobię nam śniadanie . - Odpowiedział i wstał .
Potem szybko poszłam do łazienki przemyłam twarz wodą i się ubrałam . Zrobiłam lekki makijaż i zeszłam do jadalni . Leon już na mnie czekał , zdążył zrobić duże śniadanie . Usiadłam na kanapie przed telewizorem , włączyłam pierwszy , lepszy kanał , a Leon podał mi talerz z kanapkami z serem i ogórkiem . Były pyszne !
Potem razem poszliśmy do kina i na lody . Leon wziął o smaku mango , a ja o smaku malinowym .
Po wypadzie na lody Leon wziął mnie na romantyczny spacer . W końcu domyśliłam się gdzie idziemy . Pamiętam miejsce w które zabrał mnie za czasów Studia On Beat . Tak , to była ta sama ławka , pod tym samym pięknym drzewem wiśniowym . Usiedliśmy i wtedy Leon ujął mnie ze rękę . Uśmiechnęłam się i wtedy on ukląkł i zapytał :
- Violetto Castillo , czy wyjdziesz za mnie ? - Szybko wyjął z kieszeni kurtki małe pudełeczko . Otworzył je , a w środku był piękny , zaręczynowy pierścionek .
- Tak Leon , wyjdę ! - Powiedziałam i rzuciłam mu się na szyję . Potem włożył mi na palec pierścionek i usiadł na ławce . Wtedy historia się powtórzyła . Leon i ja powoli się do siebie zbliżyliśmy i pocałowaliśmy .
Kiedy wracaliśmy do domu za rękę zobaczyliśmy Ludmiłę .
- Hej Violu , co tam u ciebie ? - Zapytała i uśmiechnęła się sztucznie .
- Dobrze ! - Odpowiedziałam i wtuliłam się w ramię Leona , mojego narzeczonego .
- Ja właśnie idę do tego nowego sklepu . Przejdziesz się ? - Zapytała .
- Nie dzięki , może innym razem . - Odpowiedziałam grzecznie i poszłam dalej wtulona w Leona .
Po krótkim czasie doszliśmy do domu . Leon zrobił nam romantyczną kolację , a potem oglądnęliśmy film , który wypożyczył . Kiedy się skończył poszliśmy do sypialni . Przebraliśmy się w piżamy , a potem szybko zasnęliśmy .
__________________________________
Ok ! Kolejny rozdział napisany ! Myślę , że się podobał . :)
A teraz dodam zdjęcie z Leonem i Violettą na ławce :


Wasza
      ~ Anet

4 komentarze:

  1. Cudo, już ci mówię jak ustawiłam pasek,,Bohaterzy''.
    Wchodzisz w Pulpit nawigacyjny, potem klikasz w 4posty(ja mam 35, ale chodzi o ilość postów na blogu), po boku masz różne ikonki. (np.komentarze, strony itp..) Klikasz w strony, następnie w Nowa strona, i gotowe:)
    Mam nadzieję, że pomogłam.
    P.S, dodaję cię do listy czytelniczej:) I błagam usuń weryfikację obrazkową!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki twój wpis też piękny !!!

    OdpowiedzUsuń