sobota, 1 marca 2014

Rozdział 16. Sweet Coffie

Kiedy wstałam rano około 8:30 poszłam zjeść małe śniadanie i Leon już na mnie czekał .
- Cześć Violu ! - Powiedział zaspanym głosem . - Jak ci się spało ?
- Dobrze . - Odparłam i zaczęłam robić kanapki z Nutellą .
Chwilę później skończyłam i usiadłam na sofie z Leonem . I właśnie wtedy wpadłam na świetny pomysł .
- Leon co myślisz o tym żebyśmy założyli kawiarnię ?
- Myślę , że to świetny pomysł ! Jeszcze dziś pójdziemy poszukać lokalu .
Gdy zjedliśmy śniadanie poszliśmy się ubrać i o 9:30 byliśmy już w samochodzie Leona . Przed odjazdem znalazłam w internecie ogłoszenie o nowym lokalu w samym centrum miasta . Skontaktowałam się z właścicielem budynku i powiedziałam , że jesteśmy zainteresowani kupnem obiektu . Po rozmowie z panem Kowalskim kupiliśmy lokal . Tego samego dnia zebraliśmy wszystkich przyjaciół , by pomogli nam wymyślić nazwę dla naszej nowej kawiarenki . Fran zrobiła pudełko na głosy i każdy wrzucił karteczkę ze swoją propozycją . Włożyłam rękę do pudełka i wylosowałam karteczkę z nazwą ,, Sweet Coffie '' . Od razu mi się spodobała i razem ze wszystkimi zrobiliśmy 30 plakatów ! Następnego dnia ja i Leon pojechaliśmy kupić meble do kawiarni , wymyśliliśmy , że będzie ona w stylu Retro . Po południu zatrudniliśmy do pracy dwie kelnerki Elzę i Mill . I o godzinie 16:00 odbyło się wielkie otwarcie Sweet Coffie ! Przez cały tydzień obsługiwaliśmy masę ludzi i podawaliśmy im nasze specjały takie jak :
* Naleśniki ;
* Shaki ;
* Ciasteczka :
* Babeczki .
Pod koniec tygodnia byliśmy strasznie zmęczeni więc oglądnęliśmy krótki film i poszliśmy spać , a w nocy wpadł mi do głowy pewien świetny pomysł . Razem z moimi przyjaciółmi powinniśmy razem śpiewać stare piosenki za czasów Studia On Beat w naszej nowej kawiarence .

__________________________
Myślę , że wpis się wam spodobał .
Ja osobiście jestem bardzo wzruszona ,
ponieważ myślałam , że mi się nie uda .
Kolejny post dodam niebawem .
         Wasza
             ~ Anet

2 komentarze: