piątek, 20 grudnia 2013

Rozdział 9 . Niespodzianki Leona

         Następnego dnia obudziłam się w sypialni mojej i Leona . Gdy spojrzałam na zegarek wskazywał godzinę 9.00 . Przypomniałam sobie o nodze . Dotknęłam ją lekko i okazało się , że mnie nie boli . Odkryłam pościel i zobaczyłam nie za dużego siniaka .
- Wstawaj Leon ! - Krzyknęłam i pocałowałam Leona w policzek .
- Dobre , dobrze już wstaję kochanie . - Odparł , wstał i szybko wziął prysznic . Potem włożył swoją nową koszulę w kratkę . Wyglądał pięknie . Jak zwykle .
Zeszliśmy do kuchni , zrobiliśmy śniadanie , nakarmiliśmy Bellę i Tenora i oglądnęliśmy mój nowy ulubiony program . Kiedy już zjedliśmy kanapki i skończył się mój serial Leon zaproponował , że dziś odwiedzimy Fran , zadzwonił do niej szybko , że przyjedziemy za kwadrans . Bardzo się ucieszyłam z nowego pomysłu , poszłam tylko po torebkę i razem z Leonem pojechaliśmy do mojej przyjaciółki . Po chwili byliśmy przed jej domem . Fran czekała na nas w progu  i nam machała . Wysiedliśmy z auta i weszliśmy do środka .
- Cześć Leon ! - Powiedziała Fran . - Dawno cię nie widziałam .
- Witajcie w naszym domu ! - Powiedział Marco , mąż Fran .
Weszliśmy do ich salonu , a tam czekała na nas herbata z cytrynką . Długo rozmawialiśmy o różnych rzeczach . Bardzo dużo o Diego i jego nienaturalnych pomysłach . Najbardziej przybiło mnie pytanie
,, Co poczułaś w chwili kiedy Diego poprosił cię o rękę '' , Odpowiedziałam , że to oczywiste ,, Wstręt i Obrzydzenie '' . W chwili , gdy to powiedziałam Fran wybuchnęła głośnym śmiechem do niej dołączył Leon , Marco i Ja . Wszyscy śmialiśmy się długo , aż w końcu ja i Leon musieliśmy już iść . Więc pożegnaliśmy się z Fran i Marco i poszliśmy do auta . Gdy w samochodzie usiadłam obok Leona wpadł na świetny pomysł . Powiedział , że teraz pójdziemy do nowego CENTRUM HANDLOWEGO CEKIN !!! Strasznie się ucieszyłam i mocno przytuliłam Leona . Po kilku minutach byliśmy na miejscu . Ogólnie zwiedziliśmy 23 Sklepy więc mieliśmy wysoki wybór ciuchów i akcesoriów . W galerii spędziliśmy 2 godziny i było świetnie . Leon kupił sobie :
* Nową koszulę ;
* Nowe spodnie rurki ;
* Nowe buty ;
* Słodki sweterek ;
* Cieplutkie skarpetki .
A ja kupiłam :
* Nową sukienkę ( Białą w granatowe groszki ) ;
* Nowe spodnie rurki ( Podobne do tych , które kupił Leon ) ;
* Nową bluzkę nietoperza ;
* Słodki i cieplutki sweterek ;
* Nową spódnicę w kropki .
Potem Leon zabrał mnie do restauracji , a potem poszliśmy na romantyczny film do kina . Kiedy wróciliśmy do domu odłożyliśmy nasze nowe rzeczy i wyszliśmy na spacer z Tenorem i Bellą . Z wyjścia wróciliśmy późno i potem od razu poszliśmy spać .
________________________________
Myślę , że wpis się podobał !
Uwaga w niedzielę na 100 % Nie dodam wpisu ,
niestety , bo wyjeżdżam i wrócę w poniedziałek .
Jak jutro nie dodam wpisu dodam w poniedziałek .
           Wasza
                ~ Anet

2 komentarze:

  1. Super! Czekam na nowy wpis i trzymam kciuki żeby był dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety wpis dodam dopiero w poniedziałek , ponieważ mój tata przyjeżdża do mnie na weekend ! :)

    OdpowiedzUsuń